Instagram – A brand-, az üzlet- és a közösségépítés 125 szabálya 

Marketing. Ezer éve tanultam. Halvány emlékeim vannak csupán, de abban egészen biztos vagyok, nem érintettük a közösségi média jelenlétét. Napjainkban egyértelműen az olyan közösségi oldalak mint a Facebook, Instagram, TikTok adják a legnagyobb lehetőséget a kommunikációra, a termékünk, vagy önmagunk “eladására”. Nem kell rosszra gondolni, csupán a következő könyvajánlóm témájára szerettem volna utalni. Instagram – A brand-, az üzlet- és a közösségépítés 125 szabálya. 

Instagram – A brand-, az üzlet- és a közösségépítés 125 szabálya 

Az Instagram elengedhetetlen felület minden üzleti vállalkozás számára. A vásárlók 60 százaléka fedez fel új termékeket ezen a platformon. De hogyan kell hatékonyan használni? Jodie Cook közösségimédia-szakértő világossá és könnyen érthetővé teszi, ami elsőre bonyolultnak tűnhet: 125 szabályt fogalmaz meg, egyszerűen kezelhető és hatásos eszközzé téve így az Instagramot. 

Jodie végigmegy az üzleti profil működtetésének minden aspektusán – stratégia, tartalom, közösség, növekedés -, és átadja a leglényegesebb tudnivalókat, hogy te is úgy használhasd a digitális marketing eszközeit, akár egy szakértő, vállalkozásod méretétől függetlenül. 

Tanuld meg, hogyan tervezd meg a posztjaidat; hogyan találd meg a megfelelő hangvételt; hogyan azonosítsd a különféle trendeket; hogyan építs fel egy kampányt; hogyan tedd interaktívvá a felületet. Tervezd meg saját egyedi stratégiádat, legyen szó bármilyen üzleti vállalkozásról. 

Amikor elkezdtem blogolni, elsődleges célom volt, hogy megmutassam az emberek számára az olvasásban, könyvekben rejlő lehetőségeket. Milyen könyvet érdemes olvasni, melyik segített, melyik volt emlékezetes. Az olvasás összeköt minket, hála égnek nagyon szuper követőkkel ismerkedtem meg, nagyon jókat beszélgetünk szinte mindenről. Az Instagram árnyoldala helyett én erre fektetem a hangsúlyt. Talán egy éve kezdtem el elmerülni a témában, jobban foglalkozni az alkalmazás nyújtotta lehetőségekkel. Ilyen-olyan cikkek és tanulmányok sokaságát olvastam el. Mivel ezek nem egy helyen voltak összegyűjtve, az információk hamar szertefoszlottak. 

A fenti kötet minden szükséges tudásanyagot tartalmaz, mely hozzá segíthet minket eljuttassuk üzenetünket a célba. Értehető megfogalmazás, pont annyira megy bele a témába, hogy a laikusok is könnyedén tudják azt alkalmazni.  

A kötetet ajánlom bloggereknek, vállalkozásoknak, egyesületeknek, csoportoknak. Ha már van Instagram oldalunk, akkor miért ne hoznánk ki belőle a maximumot? Ide kattintva tudod megrendelni.